Le forum des joueurs francophones de S4 League Forum IndexFAQSearchRegisterLog in

:: New updates for KS4, comin up. ::
Goto page: 1, 2, 312, 13, 14  >

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Le forum des joueurs francophones de S4 League Forum Index -> S4 LEAGUE -> Informations et news -> Mises à jour coréennes
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Ryuuji
GROS Boulet

Clan: Dieux des baka's
Masculin 龍 Dragon
Warning:

PostPosted: Sat 18 Jul - 21:39 (2009)    Post subject: New updates for KS4, comin up. Reply with quote

SOURCE : S4source.com

Quote:
Date: 7/17/2009
Time: 7:41 PM PST
League: KR
Subject: New chaser, new clothes, and Burst Shotgun! Oh WOW!

Here are the new updates from KS4 from your self-appointed Korean reporter, SCYTH, brings in!
1st.
New chaser released; meet "Alice and Bebe!"

The new Chaser is out! Alice and the doll Bebe, named 'Alice and Bebe Virus' in Ks4. Too bad we only have a screenie of the mad scary teddy here.
Pedobear, anyone?

This particular chaser has a story behind it ; seemingly, Alice was hurt because some bad friends ripped apart her doll, Bebe. And this is the result.
Also, this chaser has better Def and Atk than the other chasers, while the Demon Virus has speed and the Joker Virus a faster reload time.

Break'em down, Burst Shotgun!

A taste of them Western Clothes too.
People have been wishing for a shotgun, yes? Well, its out! A new shotgun, which I presume has more bullets than the Rev - but I think it would have less damage for balance, who knows? I haven't tested it out. Will do soon.

New Map! This is S4! This is the Colosseum!

Or is that spelling right? Anyway, a New TD map for all those TD lovers. Its a remake of the Roman Colosseum in Futuristic!

Sad news, but good news! No more PEN perms?! Basic clothes changed!

No More Pen Perms. WHAT
(Q_Q) (only fumbi perms available now, bleh, but our already-permed stuff stays perm. Very Happy )

To be specific :
This update states that all weapons will be sold on Time (5, 10, 30hours) while clothes on days (1, 7, 30 days).
Nothing else was stated except this, nothing on starter weaps/clothes or anything.
Basically, it means get pen, go fumbi. :/

Change in Basic clothes.

The original starter clothes will be instead sold in the shops and given out as timed items when you start a new account.
(30 days)

KR handgun, tone down to Probably EU level.
(which we all knew would happen someday)

Channel Default, now able!
(you will be able to get to your favorite channel quicker)

Anchoring Crosshairs and Mouse-wheelbar weapon changing
(anchoring crosshairs will tell you if you will be able to anchor or not, and you can put your settings so that you can change weapons with the wheelbar)

Starter weapons changed.
From now on, when you make a new account, the starting weapons are different.

Rev+1, Semi Rifle+1, Plasma Sword +1. Sub Machine guns +1 are given out as 10 hour items.
Also, Practice Sub Machine guns and Plasma sword (without stats, perm) are given out.
The practice weapons are weak versions that were newly made, they say.

No mention on the skills.

I was in kind of a hurry, but this is all thats for today. Y'know the score, get out there and show me your S4!

Powered by: SCYTHofDEATH

Yomiko banni plus vite que sont ombre alors chut.
Tu n'est pas daccord avec sa? BAN
Back to top
Visit poster’s website
Publicité

PostPosted: Sat 18 Jul - 21:39 (2009)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Rain
Fumbi Master

Warning:

PostPosted: Sat 18 Jul - 21:41 (2009)    Post subject: New updates for KS4, comin up. Reply with quote

OMG !!

Merci pour ces informations Very Happy
Shotgun ? Ce n'est pas le revolver ça ?

By Lyyn ~~

I'm back with that. Need 4 Refer.

Back to top
Aenyth
Mad Princess

Titre: Princesse Von Der Pimp
Pseudo S4: Vivi-Kun
Clan: UpperClass | Infinity.J
Masculin Sagittaire (22nov-21déc)

PostPosted: Sat 18 Jul - 21:41 (2009)    Post subject: New updates for KS4, comin up. Reply with quote

OWIIII ALICE ET BEBE ! <3

*PedowFan.*

Quote:
Pierre / Lamoyant : J'pourrais faire un livre, j'te fais une dédi "Inspiré par la cruauté de Vivi"
Sixtine : "tu peux entendre ma voix suave de joli metis sucré salé framboise chocolat sur ton corps nu"
Tetreur : "bonne nuit pédophile de mes rèves"
Back to top
Twitter Tumblr YouTube Steam Moderateur
Portgas
Semi Pro

Pseudo S4: xSerenade | *Sora*
Clan: Hoshizora
Warning:

PostPosted: Sat 18 Jul - 21:44 (2009)    Post subject: New updates for KS4, comin up. Reply with quote

Need les tenus de Cow Boy! oO

Et c'est quoi ce fusil à Pompe? oO
Omg Chanceux de Coréen T_T

Back to top
Monkushii
eSper Student

Pseudo S4: Monkushii
Masculin Capricorne (22déc-19jan) 龍 Dragon
Warning:

PostPosted: Sat 18 Jul - 21:58 (2009)    Post subject: New updates for KS4, comin up. Reply with quote

Grosse mise à jour mais pas que du bon =x
Une arme
Une nouvelle map de TD
Un nouveau chaser
Plus d'item ilimité apar au fumbi shop
Nouveau vétement de départ
Le handgun est maintenant le même que celui sur le EU
On peut maintenant switch les armes avec la mousewhell de la sourie
Anchor plus facile d'utilisation notament sur le lock
Plus d'arme quand on commence , c'est pas mal mais bon retirer les items pen ilimité omg quoi =x

Thx ma Lio ♥

Diamond I Dispo pour cours main mid 15€/h ( Dites que c'est de la part de Monkushii et il sera plus gentil avec vous !!)
http://school.egg-one.com/player/index/player_id/2974
Back to top
GROS Boulet

Masculin 龍 Dragon
Warning:

PostPosted: Sat 18 Jul - 22:02 (2009)    Post subject: New updates for KS4, comin up. Reply with quote

Pour moi c'est plus une maj disant "ont se range du coter alaplaya de la force" et sa me fait grave chier.rPmang avais raison sur toute la ligne a propos des item,armes illi des le debut,beacoup de pen mais la....sa me decois

Back to top
Visit poster’s website
Khuz
Pro

Pseudo S4: Khuz
Masculin Sagittaire (22nov-21déc) 鷄 Coq
Warning:

PostPosted: Sat 18 Jul - 22:44 (2009)    Post subject: New updates for KS4, comin up. Reply with quote

Bref, niveau AP j'vais rien dire.
Juste des choses sans fond:

Super Skin
Super arme (c'est Revo un peu mieux fait, j'ai cru comprendre)
Chaser mode... faut déjà qu'on l'ait >_<
Osef des basic clothes
Super map °__________°

Bwef.
Kikoololz timz.

Pour tout détail, me mp!
Back to top
Eryole
Super rookie

Warning:

PostPosted: Sat 18 Jul - 22:49 (2009)    Post subject: New updates for KS4, comin up. Reply with quote

Combien de temps avant que le "plus d'arme illimité" nous arrive dans la tronche? Le reste est prometteur. Ça, c'est carrément a gerber.

Si ça arrive en France, je sens une nouvelle vague de "A. pue, ils savent pas mettre en place des MMO" et j'en passe.
Je pourrais être difficilement ne pas être d'accord.

Pseudo S4: Jey_Jin
Clan: Seven SKy
Masculin Vierge (24aoû-22sep) 猴 Singe
Warning:

PostPosted: Sat 18 Jul - 22:51 (2009)    Post subject: New updates for KS4, comin up. Reply with quote

et maintenant la question c'est combien de temps encore allons nous attendres pour avoir tous ca xD, jvous parie que on a ca au moins de octobre 

Clan: Frenck Kiss Team
Bélier (21mar-19avr)

PostPosted: Sat 18 Jul - 22:51 (2009)    Post subject: New updates for KS4, comin up. Reply with quote

Ahah mais lol je suis prêt à demander pas de majs pendant trois mois à alaplaya tant qu'il nous modifie pas l'achat des armes et vêtements en illimité. Déjà que pour les pens quand on veut une nouvelle arme illimité faut économiser mais alors là uniquement par fumbi shop ... si ça arrive qu'alaplaya ne se demande pas pourquoi si des gens commencent à les insulter Very Happy

aller qui est prêt à parier qu'on aura la disparition des items illimité avant les nouveaux modes xD

Back to top
Ryuja
Maître Pokémon

Clan: TSN Corporation
Masculin Vierge (24aoû-22sep) 馬 Cheval
Warning:

PostPosted: Sat 18 Jul - 22:52 (2009)    Post subject: New updates for KS4, comin up. Reply with quote

Vivement que ça arrive. Perso, que les armes soit illimité ou pas en shop j'm'enfou un peu.
J'ai déjà tout ce qui me faut et avec le mode arcade ( je sais pas si c'est vrai ou pas ) on doit pouvoir faire d'l'argent facile et vu que tout le monde vise le +5...

JE VEUX LE SET COWGIRL LOL C TRO KLAS G sensuré !!!11!1!1!1!

Ryuuji wrote:
Pour moi c'est plus une maj disant "ont se range du coter alaplaya de la force" et sa me fait grave chier.rPmang avais raison sur toute la ligne a propos des item,armes illi des le debut,beacoup de pen mais la....sa me decois

Pour moi c'est une réflexion de merde.

Warning:

PostPosted: Sat 18 Jul - 22:52 (2009)    Post subject: New updates for KS4, comin up. Reply with quote

Ils peuvent la garder cette MaJ :O
Du cyanure enrobé de sucre

Susuucre, susuucre! Il veut du susucre le gentil chienchien?

Pseudo S4: Zenshan
Masculin Scorpion (23oct-21nov) 龍 Dragon
Warning:

PostPosted: Sat 18 Jul - 22:53 (2009)    Post subject: New updates for KS4, comin up. Reply with quote

Jey-Jin wrote:
et maintenant la question c'est combien de temps encore allons nous attendres pour avoir tous ca xD, jvous parie que on a ca au moins de octobre 

Gni. En octobre, peut-être. mais de quelle année ?

Back to top
Jey-Jin
Super rookie

Pseudo S4: Jey_Jin
Clan: Seven SKy
Masculin Vierge (24aoû-22sep) 猴 Singe
Warning:

PostPosted: Sat 18 Jul - 22:56 (2009)    Post subject: New updates for KS4, comin up. Reply with quote

2009 comme meme (enfin j'espere)

Masculin 龍 Dragon
Warning:

PostPosted: Sat 18 Jul - 22:59 (2009)    Post subject: New updates for KS4, comin up. Reply with quote

Ryuja wrote:

Ryuuji wrote:

Pour moi c'est une réflexion de merde.

Pour toi tout se que je dit est de la merde alors ferme de grande gueule et passe ton chemin

Edit yayouw : Et moi je dit, une seule chose insultante venant de n'importe qui sur ce topic, et je met des avertos. Et ça vaux pour tout le monde.

Back to top
Visit poster’s website
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Le forum des joueurs francophones de S4 League Forum Index -> S4 LEAGUE -> Informations et news -> Mises à jour coréennes All times are GMT + 2 Hours
Goto page: 1, 2, 312, 13, 14  >
Page 1 of 14

Jump to:  
Index | Create my own forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation